שיפוץ דירת גג – להרגיש על גג העולם

זו לא החלטה שמקבלים בקלות ראש, לעבור לדירה אחרת באמצע החיים. ובכל זאת, משפחות רבות במיוחד לאחר הרחבת המשפחה, מגיעות למסקנה שזה הצעד הרצוי. ואם כבר עוברים, אז למה לא לשאוף גבוה – לדירת גג? הבעיה היא שכשנכנסים לדירה גדולה אך ישנה מיד שניה (ולפעמים אפילו דירה חדשה מקבלן), היא לא כל כך מתאימה לצרכים. וגם העיצוב לא מרגיש כל כך נכון. לפעמים צריך לחדש את הצנרת, לתכנן מטבח שנראה לגמרי אחרת. לשנות את החלוקה הפנימית ולדאוג לתאורה יותר נכונה. בקיצור – צריך מהפך. התארחנו וראינו דוגמה, כיצד שיפוץ דירת גג משפחתית הביא למתיחת פנים של ממש.

החשיבות של וויטרינה בסלון ותאורה טבעית מפנקת

קשה להצביע בהינף יד על אלמנט אחד שאותו רצוי לשנות בדירת גג ישנה, שעוברת מתיחת פנים. על כך יסכימו אדריכלים ומעצבי פנים גם אם סגנונות העיצוב שלהם די שונים. ובכל זאת, אלמנט אחד בטוח, להכניס את “החוץ” פנימה לחלל הדירה וליצור הרמוניה בין הפנים לחוץ.
לכן, יש להשקיע מחשבה בפתחי החלונות, במרפסות, בחומרים ובגוונים, במקומות שמהם יגיע אור טבעי וישטוף את דירת הגג.
בדירת גג ששופצה לאחרונה ובה ביקרנו הבחנו בוויטרינה מהממת בסלון. וויטרינה שהייתה האלמנט הראשון שמשך את תשומת ליבנו. לפני כן, כך נאמר לנו, היו שם תריסים מיושנים ולא אטרקטיביים. גם יתר החלונות בדירה עברו מקצה שיפורים. אוויר נעים, תאורה טבעית ותחושה מרווחת ממלאים את הבית. בית מואר נראה ללא ספק מרווח יותר ונעים יותר.

עיצובים בקונספט ייחודי זה מה שהולך היום

מלבד הוויטרינה והחלונות המודרניים השקופים והמוארים, משכה את ליבנו ספרייה מדהימה שקישטה את חדר המגורים. זה לא היו רק הספרים שהוסיפו הרגשה ביתית אלא גם העובדה שהספרייה נראתה כמו המשך ישיר של הקירות . מבדיקה מקרוב, ראינו שזו לא הייתה אשליה של רגע. הסתבר כי מאוד מקובל ליצור נישות גבס או קירות גבס כדי לחלק את החלל בצורה יותר נכונה או כמו במקרה הזה יצרו ספרייה מגבס. אפשר ליצור קונספט ייחודי בעיצוב בגבס, בספריה מעץ ושילוב אלומיניום ובכלל אין סוף ליצירתיות שניתן להכניס לחלל. הכל בהתאמה לקונספט העיצובי של הדיריים והמעצבת.

דק על הגג, פרקט בחדרים

לצורך שיפוץ הדירה, החליטו בעלי הבית בשיתוף מעצבת הפנים ששכרו, להשקיע גם בחיפויים וליצור שינוי טוטאלי בכמה חדרים.
את המטבח החליטו להקטין מעט ואז לפתוח לחלל משותף עם פינת האוכל. חדר הרחצה זכה למקלחון חדיש, אריחים ייחודיים ואמבטיה קטנה יותר אך מפנקת.

מלבד זאת, נרצה לציין את הדק מעץ איפיאה שכיסה את הגג כולו. בשילוב עם גינת גג יפהפיה, הרושם יוצא מן הכלל – “נמצאים על הגג אך מרגישים ממש בגינה כפרית”. ריהוט גן כפרי משלים את האווירה המתבקשת ואפילו צמחים מטפסים השתלבו נהדר. פינת אירוח ממש על גג העולם, עם נוף משגע ומעקה זכוכית שקוף. ואם על הגג ראינו דק עץ טבעי, בחדרי המגורים שלמטה נעשה שימוש בפרקט עץ נבחר שמשתלב עם הריהוט המודרני, המחבק והקליל.

צור קשר

האתר נבנה ע"י סייטאיט שיווק באינטרנט 

סגירת תפריט