שיפוץ דירה בזמן שיא!

ישנם לא מעט אנשים ,שמתבוננים בבית שבו הם חיים ומזהים בו לא מעט פגמים. תשתיות שהתיישנו ולא עומדות בעומסים העכשוויים, עיצוב שבעבר נתפש כחדשני והקסים את כל מי שנכנס לבית אבל כיום הוא משמים, חלוקה לא אופטימלית של החלל למרחבים שונים שכן הצרכים השתנו במידה ניכרת מאז בניית הבית, ועוד. למרות זאת, ועל אף ההבנה שאין ברירה אלא להתניע תהליך שיפוץ, בלא מעט מקרים המהלך המתבקש נדחה שוב ושוב. הסיבה: החשש מפני התארכות השיפוץ, וכתוצאה מכך פרק זמן ממושך של הפרעה ממשית לשגרת החיים הרצויה.

החשש מובן לגמרי, אבל יש גם דרך טובה להתגבר עליו: לפנות אל אלי. אלי, איש מקצוע ותיק שהוא שילוב ייחודי בין מעצבת פנים לבין שיפוצניק, מתחייב על השלמת כל שיפוץ דירה בזמן שיא – ולא רק מבטיח אלא גם מקיים. למעשה, אלי אף קראה לעסק שלה וזאת משום ששיפוצים פשוטים היא מסיימת תוך 72 שעות בלבד, וגם כשמדובר על פרויקטים בהיקף נרחב הם מושלמים תוך 21 ימי עבודה. בדרך זו אתם זוכים לבית כמו חדש ומבלי לשלם מחיר יקר מבחינת הפגיעה באורח חייכם ובפרטיותכם.

המפתחות העיקריים להשלמת שיפוץ דירות במינימום זמן

על-מנת לעמוד בהתחייבויותיה, ובמקביל לבצע את כל הפעולות הנדרשות במסגרת כל שיפוץ דירה באופן המקצועי ביותר וללא רבב, מקפידה על מספר עקרונות:

א. הבנת מלוא הצרכים והפנטזיות של הלקוח – לכל לקוח ישנם צרכים שהבית חייב למלא ובנוסף גם פנטזיות שהיה שמח להגשים כדי להפוך את החיים שלו לאיכותיים במיוחד. לכל צורך ולכל חלום ישנה כמובן עלות, הן מבחינת כסף והן מבחינת זמן. קופלר מקפידה על קשב מלא לכל מה שחשוב ללקוח, ומספקת תוכניות מותאמות שלוקחות בחשבון גם את מימד הזמן, כך שהלקוח יכול לבחור את היקף השיפוץ ואת פרק הזמן שהפרויקט יימשך האופטימליים מבחינתו.

ב. מקסימום הכנות לפני תחילת העבודות – הדגש השני במסגרת שיפוץ בית פרטי או דירה הוא ביצוע עבודות ההכנה החיוניות עוד לפני שהשיפוץ עצמו מתחיל, וזאת כדי לא לעכב את העבודות בפועל. בפרט נרכשים כל החומרים הלבנים (כלים סניטריים, אלומיניום וכו’) ושאר הפריטים הדרושים לשיפוץ – קופלר מלווה את הלקוח ומבצעת ביחד איתו את הקניות, כך שטעמו האישי של הלקוח בא לידי ביטוי, נרכשות אך ורק הכמויות שבאמת הכרחיות ומושגים מחירים אטרקטיביים (בזכות ההיכרות של קופלר עם החנויות הרלוונטיות).

ג. ליווי צמוד של העבודות בפועל – כדי לוודא שאין עיכובים מיותרים ושכל איש מקצוע מבצע את המוטל עליו בזמן (וכמובן בדיוק על-פי התוכניות, כך שלא נוצרות טעויות שתיקונן מאריך את זמן השיפוץ).

בזכות ההקפדה על העקרונות הנ”ל יכולה לציין בתחילת כל שיפוץ דירה או בית מהו התאריך שבו אפשר יהיה להתחיל לעבוד – וגם מהו התאריך שבו הפועלים עוזבים את המקום ואתם נהנים מנכס משודרג ובעצם כמעט כמו חדש.

פגישת היכרות בלתי מחייבת

ההקפדה של על עמידה בלוחות הזמנים נובעת מההבנה של הקושי הניכר שחווים מי ששגרת חייהם הופרה במידה משמעותית. באופן כללי נוצר במסגרת כל שיפוץ בית חיבור של ממש בין קופלר לבין בני האדם שעבורם מתבצע השיפוץ – חיבור שתורם לכך שהדירה המשופצת זוכה לאישיות ייחודית ומותאמת לבעליה. אזור הפעילות העיקרי של החברה הוא במרכז, ובפרט ביצעה פרויקטים רבים של שיפוץ דירה בגבעתיים, רמת גן, הוד השרון, הרצליה, ראשון לציון ,פתח תקווה ותל אביב.לאחרונה פרשה כנפיים גם לכיוון ירושלים…

צור קשר

האתר נבנה ע"י סייטאיט שיווק באינטרנט 

סגירת תפריט