אחרי ששיפצתם את המטבח מהם 8 המוצרים שיעשו לכם חיים קלים

המטבח הפך בשנים האחרונות לאחד החללים החשובים ביותר בבתים רבים. לכל מי שאוהב לבשל, לאפות, לטגן, לצלות, לאדות, להקפיץ ובאופן כללי להוכיח כישרון קולינרי ויצירתיות, וגם למי שאוהב "רק" לאכול, מומלץ כמובן מטבח גדול, רחב ידיים ומאובזר היטב – ולכן לא מפתיע לגלות שהביקוש לשיפוץ מטבחים נמצא במגמת עלייה משמעותית. בחלק מהמקרים מבוצע שיפוץ מקיף שכולל גם שדרוג של התשתיות ועיצוב מחדש של כל המרחב, במקרים אחרים השיפוץ מצומצם יותר וכולל החלפת ארונות והצטיידות במכשירים חדשים – ובכל מקרה אחרי שמשלימים את הפרויקט הגדול כדאי להשקיע עוד קצת ולאבזר את המרחב הקולינרי המשודרג במוצרים שיהפכו את החיים שלכם לעוד יותר קלים ומהנים:

1. מטחנת קפה

שתיית קפה היא אחד הטקסים האהובים על כמעט כולנו. כדי שנהנה לא רק מהטקס אלא גם מקפה משובח, מומלץ להצטייד במטחנת קפה שתבטיח לנו קפה טרי טרי וטעים טעים, ריח משגע במטבח בכל פעם שנכין לעצמנו כוס קפה – וגם רושם חיובי מאוד על האורחים שיזדמנו אלינו. דוגמה טובה למטחנות קפה מצוינות היא מוצרי מרפי ריצ'רדס.

2. קומקום זכוכית

קומקום זכוכית, ובפרט של חברה מוכרת כמו זק"ש, הוא פריט שמשלב היטב בין פונקציונליות לאסתטיקה. בהתאם כדאי למצוא לו מקום על משטח העבודה כך שגם כשלא משתמשים בו הוא מניב תועלת (כאלמנט קישוטי).

3. מסחטה לפירות קשים

שייק פירות הוא כמעט סמל לחיים עם איכות. בעצם לא "כמעט" – אלא תוספת חיובית ומשמחת במיוחד לכל יום. עם מסחטה עוצמתית באמת תיהנו ממינרלים ו-ויטמינים בשפע מדי יום, ממשקאות טעימים ומיכולת לארח ברוחב לב וסטייל אמיתי. כדאי לא להתפשר אלא לבחור במסחטה עם יכולות גבוהות גם כשמדובר על פירות קשים וגם על ירקות.

4. מקפיא / מקרר עם מקפיא גדול

אורח החיים המודרני מכתיב שימוש רחב היקף במקפיא, בין אם כמוצר בפני עצמו ובין אם כחלק ממקרר גדול. בפרט מומלצת ההצטיידות במכשיר זה למי שאוהב להכין מטעמים – כך תוכלו להכין כמויות גדולות ולהקפיא חלק כדי שגם בימים העמוסים תיהנו מאוכל ביתי משובח.
כמובן ניתן לקנות גם מקרר עם קיוסק לקרח

5. מכשיר לאפיית לחם

כשאנחנו נכנסים למאפייה, הלב שלנו מתרחב מיד בזכות הריחות שמתחברים אצלנו בראש לאינספור תחושות חיוביות. עכשיו דמיינו ניחוחות של לחם טרי באמת אצלכם במטבח – ותבינו למה אופה לחם הוא מוצר שכדאי לקנות אחרי שיפוץ מטבח מוצלח (ובעצם גם לפני…)

6. מכשיר להכנת פופקורן

עוד מאכל שמייצר אצלנו רגשות משמחים מעבר להיותו טעים הוא פופקורן – וגם אותו אפשר להכין בבית עם מכשיר מתאים. יתרון נוסף של המכשיר הוא שבעזרתו החטיף יהיה לא "רק" טעים אלא גם בריא יותר.

7. מדיח כלים בילט אין

במוצר זה כדאי כמובן להצטייד עוד לפני השיפוץ ובפרט להכין לו מקום – התועלת כפולה: גם חיסכון בזמן בזכות העובדה שלא תצטרכו לשטוף כלים בעצמכם, ובפרט לא כשיש כמות גדולה של צלחות מלוכלכות וכו', וגם אסתטיקה טובה יותר במטבח ומקום פנוי בשפע בזכות מיקום המדיח בתוך הארונות. מדיח כלים מידאה יכול להיות בחירה מצוינת. 

8. מעבד מזון

שיפוץ מטבח הוא הזדמנות מצוינת להתחדש גם במעבד מזון איכותי במיוחד, מהדור המתקדם של מותגים מובילים דוגמת בוש, זק"ש או KitchenAid.

לקריאה נוספת על מגוון מוצרים לבית תוכלו לקרוא כאן: 
הקונטיינר

 

צור קשר

האתר נבנה ע"י סייטאיט שיווק באינטרנט 

סגירת תפריט