שיפוץ חדר אמבטיה שיתאים לכל המשפחה

חדר הרחצה הוא מרחב שמתיישן בקצב מהיר יחסית, הן בהיבט הפרקטי והן בהיבט האסתטי. בנוסף ישנן דירות רבות שהתשתיות שלהן פשוט לא מתאימות למציאות של היום, בעיקר מבחינת מערכות האינסטלציה, דבר שכמובן עלול להוביל לתקלות רבות, נזילות, בעיות רטיבות ועוד. עוד סיבה טובה לשקול שיפוץ של חדר האמבטיה היא רצון לרענן את המראה של הבית באופן כללי – ובכל מקרה שבו יוצרים חדר רחצה חדש, חשוב מאוד להשתדל להתאים אותו לכל בני המשפחה.

איך יוצרים חדר אמבטיה שכולם אוהבים?

גם במשפחות החמות והמלוכדות ביותר ישנם כמובן הבדלים בין בני המשפחה השונים, ובעיקר עשויה להיות שונות של ממש מבחינת הטעם האסתטי. על-מנת שחדר האמבטיה אחרי השיפוץ יהיה מרחב שלכולם נעים להיכנס אליו וכיף לשהות בו, כדאי לבצע את רכישת הפריטים השונים – מרצפות, חיפויי קיר, כיור, ברזים וכו' – בצוותא. המבחר הגדול, האינסופי כמעט, של האפשרויות בכל אחד מהתחומים הנ"ל מבטיח שעם מעט רצון טוב תוכלו להגיע לבחירות שמקובלות על כולם, ותוך כדי גם ליהנות מחוויה משפחתית מגבשת כמו גם מהתענוג שבלתכנן את העיצוב המחודש ולהתחיל לדמיין אותו.

מקלחון או אמבטיה או גם וגם?

סוגיה מהותית נוספת בדרך לעיצוב חדר רחצה שיתאים לכל המשפחה היא האם למקם בו מקלחון, אמבטיה או גם וגם. במרבית המקרים אנחנו מעדיפים להתקלח – גם לטובת חיסכון בזמן וגם לטובת חיסכון במים (שמתבטא כמובן גם בחיסכון כספי) – ועל כן הבחירה הטבעית היא מקלחון, ששגם לא תופס מקום רב מדי בחדר האמבטיה. מצד שני, אם ישנם בני משפחה שאוהבים להשתכשך מעת לעת באמבטיה ממושכת ומפנקת, כדאי לפרגן גם להם ולשבץ גם אותה בחדר הרחצה – שימו לב: הדבר מצריך תכנון קפדני כך שלא תיווצר צפיפות רבה מדי במרחב.

 

צור קשר

האתר נבנה ע"י סייטאיט שיווק באינטרנט 

סגירת תפריט