רצפת גלריה – הגדלת שטח איחסון

במציאות הנדל”נית הנוכחית בישראל, כל מטר מרובע הוא משאב יקר מאוד כמעט בכל מקום. בהתאם, גדלה החשיבות של מיצוי משאב זה בכל עסק, כלומר הפקת מקסימום תועלת מכל מ”ר ומ”ר – הוספת רצפת גלריה היא דרך מצוינת, ופופולרית למדי, לעשות זאת. ההיגיון מובן: בניית גלריה לעסק מעניקה לנו שטח נוסף באותו חלל, ועל כן אפשרויות תפעוליות נוספות מבלי להרחיב את שטח המשרד, כלומר מבלי שנידרש לשלם דמי שכירות גבוהים יותר (או לרכוש נכס גדול יותר). מאחר שעלות הקמת גלריה לעסק אינה יקרה במיוחד, גם כשמדובר על רצפה איכותית, יחס העלות תועלת משתלם להפליא, ואין פלא שיותר ויותר עסקים בוחרים לממש הזדמנות זו.

אפשרויות השימוש בגלריה

שיטות הבנייה המתקדמות הופכות כל גלריה בכל עסק לבדיוק מה שאנחנו צריכים – אם אנחנו זקוקים לשטח אחסון, לפריטים מכל סוג שהוא, נוכל ליצור גלריה לאיחסון; אם נרצה למקם בה חלק מהמשרד, הדבר לחלוטין אפשרי ובנוסף כמובן בטיחותי לגמרי; וגם אם המטרה היא שטח שמגיעים אליו לקוחות, נוכל לתכנן גלריה מתאימה, הן בהיבט הפרקטי והן בהיבט האסתטי, ולממש גם מטרה זו.

בניית רצפת גלריה – דגשים אסתטיים

הגישה הרווחת כיום בעולם עיצוב הפנים בעסקים היא להשקיע גם בפן האסתטי – בין אם מדובר במרחב שמגיעים אליו לקוחות, ובין אם הוא מיועד “רק” לעובדים. כשאנחנו מחליטים לנצל את האפשרויות שמעניקה לנו גלריה, ולבנות רצפה שכזו, חשוב לזכור שמדובר על משטח שהוא בעת ובעונה אחת גם רצפה וגם תקרה (עבור השטח שמתחתיו). בהתאם כדאי להקדיש תשומת לב לעיצוב החלק התחתון של רצפת הגלריה, כשאחת הדרכים להקנות לה כפריות חמימה ושובת לב – מראה שתמיד מתקבל בברכה בבתי עסק ומסייע במניעת היווצרות תחושת ניכור אצל העובדים והלקוחות – היא הנחת קורות עץ גושני לאורכה של התקרה/רצפה.

אפשרויות הריצוף של קומת הגלריה

במסגרת הקמת גלריה לאיחסון הדגש העיקרי הוא על הפן הפרקטי, כך שניתן יהיה לאחסן מקסימום פריטים במינימום שטח וכמו כן שליפת כל פריט בעת הצורך תהיה קלה ומהירה. במפעלים ייתכן צורך במלגזה על-מנת לשלוף סחורה מקומת הגלריה, ובמקרים אלה כמובן שהתכנון הופך מורכב יותר – אולם גם כך כדאי לדעת כי הקמת קומת גלריה אינה מהלך יקר במיוחד.

גלריה למשרד מחייבת גם ריצוף נאה. האפשרויות הן רצפת פרקט או גלריית עץ, כלומר הנחת קורות עץ בשיטת השתי וערב. אם נבחרת אופציית הפרקט, ישנה עוד בחירה, בין פרקט למינציה (פרקט סינתטי עמיד ובעל מראה יפה דמוי עץ) לבין פרקט עץ טבעי. במסגרת האופציה השנייה, נעשה שימוש במבחר רחב של עצים ובהם: סוגים שונים של אלון, סידר, איפאה (עץ טרופי קשיח ויוקרתי) ואורן שהוא באופן כללי אחד מחומרי הגלם הפופולריים ביותר בתעשיית העץ, בעיקר בזכות נוחות העבודה איתו.

צור קשר

האתר נבנה ע"י סייטאיט שיווק באינטרנט 

סגירת תפריט